Corona en kerst: kantoor gesloten, wèl telefonisch bereikbaar
Vanwege de Coronamaatregelen is ons kantoor gesloten en kun je alleen op afspraak bij ons op kantoor terecht.
Voor vragen en/of reparatieverzoeken zijn wij telefonisch bereikbaar op:
maandag t/m donderdag van 8.30 – 12.30 uur. Mailen kan natuurlijk ook: info@wonendelden.nl.
Huurderszaken regelen?
Veel huurderszaken kun je regelen waar en wanneer het jou uitkomt. Zoals een huuropzegging, of het doorgeven van een reparatie. Regel het snel en eenvoudig in het klantportaal Mijn Wonen Delden.
Storing melden
Voor dringende storingen buiten de tijden van onze telefonische bereikbaarheid kun je bellen naar de meldkamer: (053) 852 80 87
Storingen tijdens de kerstvakantie
Vanwege de kerstvakantie van onze vaste aannemer kunnen in de periode van 23 december t/m 6 januari alleen reparatieverzoeken die grote spoed hebben in behandeling genomen worden. Overige reparatieverzoeken pakken we zo snel mogelijk in het nieuwe jaar weer op.
Voor CV-storingen kun je rechtstreeks bellen met Energiewacht: (053) 852 85 00
Voor verstoppingen kun je rechtstreeks bellen met RRS: (053) 428 28 25
Voor dringende storingen buiten de tijden van onze telefonische bereikbaarheid
kun je bellen naar de meldkamer: (053) 852 80 87
We wensen je fijne feestdagen en blijf gezond!