Huurbetaling via email; vanaf juli kan het weer!
Veel huurders hebben hun maandelijkse huurbetaling geregeld via een machtiging voor automatische incasso. Dit is de makkelijkste manier van betalen voor zowel u als voor ons. Maar niet iedereen wil of kan op deze manier de betaling regelen.
Heeft u geen machtiging afgegeven voor automatische incasso? Dan ontving u voorheen elke maand een mailtje met een betaallink. Door omstandigheden is dat al een tijd niet meer gebeurd. Vanaf juli gaan we deze mails wel weer versturen en ontvangt u wel weer elke maand een e-mail met een betaallink. Wel zo gemakkelijk!
Toch liever automatisch betalen? Dat kan natuurlijk ook. U kunt dat zelf aanpassen via ons klantportaal, of door dit formulier in te vullen. Langskomen op kantoor kan natuurlijk ook, dan helpen we u hierbij.
Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact met ons op via 074 – 376 64 64 of kom langs tijdens de spreekuren van maandag t/m donderdag van 8.30 tot 12.30 uur.