Wonen Delden wil elke huurder graag op een prettige manier helpen. In de meeste gevallen hebben wij ook een prettig contact met onze huurders, maar in een enkele situatie kan het zijn dat een huurder om welke reden dan ook onze medewerkers niet respectvol aanspreekt. Om te zorgen dat ons contact over en weer op een prettige manier verloopt, hebben wij een aantal huisregels voor onze klanten geformuleerd. Naast deze huisregels die voor onze klanten hebben we ook gedragsregels die gelden voor onze medewerkers.

Ik heb een klacht

Wonen Delden vindt dat huurders een uitstekende service mogen verwachten. Onze medewerkers zijn vakinhoudelijk opgeleid en servicegericht ingesteld. Ook bij het inschakelen van bedrijven die reparatie- of onderhoudswerkzaamheden uitvoeren, selecteren wij onder meer op klantvriendelijkheid en service.
Maar hoe goed we ook ons best doen, er kan natuurlijk iets misgaan. Ben je niet tevreden, laat het ons dan weten! We zoeken dan samen met jou naar een oplossing.

Klachtencommissie

Ben je niet tevreden over de geboden oplossing, en kom je er met ons niet verder uit? In dat geval kun je je klacht schriftelijk voorleggen aan de Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o.

Op de website van de klachtencommissie kun je het klachtenformulier online invullen of downloaden en ingevuld per post opsturen. Lukt het niet om het klachtenformulier te downloaden, dan kun je dit ook ophalen bij ons kantoor.