Reparatieverzoek
Een verzoek voor reparatie kun je op een aantal manieren doorgeven:
-
-
- Rechtstreeks melden
Wij hebben onderhoudscontracten met een aantal bedrijven afgesloten. Voor een aantal reparatieverzoeken kun je rechtstreeks contact opnemen met deze bedrijven.De onderstaande reparaties kun je rechtstreeks melden:
- Storing en onderhoud aan CV-installatie en/of warmwatervoorziening
Energiewacht, telefoon (088) 555 30 00 - Rioolverstopping of afvoer verstopping
RRS, telefoon (053) 428 28 25
Let op: alleen als je een serviceabonnement hebt, worden de kosten betaald door Wonen Delden - Glasschade
Schildersbedrijf ter Horst, telefoon (074) 376 43 03 - Glasschade Stadshagen en de Jan Lucaskamp:
Glaslijn: 0800-0205050
- Storing en onderhoud aan CV-installatie en/of warmwatervoorziening
- Melden via Mijn Wonen Delden
In het klantportaal Mijn Wonen Delden kunt u op elk gewenst moment een reparatieverzoek doorgeven.
- Rechtstreeks melden
- Telefonisch
Liever persoonlijk je verzoek doorgeven? Ook dat blijft mogelijk. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8.30 – 12.30 uur op telefoonnummer (074) 376 64 64.Dringende storingen
Een storing die niet kan wachten tot de volgende werkdag? Buiten de tijden van onze telefonische bereikbaarheid kun je voor storingen bellen met de meldkamer, telefoonnummer (053) 852 80 87.
-