Tevreden met onze dienstverlening? KWH doet onderzoek
Als Wonen Delden willen we graag dat onze huurders tevreden zijn over onze dienstverlening. Eén keer per jaar meten we daarom hoe tevreden onze huurders zijn en kijken we waar we onze dienstverlening kunnen verbeteren. De gegevens worden ook vergeleken met andere woningcorporaties.
KWH voert het onderzoek voor ons uit. Zij doen hiervoor een steekproef onder de huurders die in de afgelopen maanden contact met ons hebben gehad vanwege een verhuizing, reparatieverzoek of planmatig onderhoud (bijvoorbeeld buitenschilderwerk of cv-ketelvervanging).
Heb jij recent nog contact met ons gehad? Dan kan het dus zijn dat je per mail of telefonisch benaderd wordt met de vraag om een enquête in te vullen. Maar zoals gezegd: het gaat om een steekproef, dus niet iedereen zal worden benaderd.
Ben jij tevreden over onze dienstverlening? Dan is dat voor ons erg fijn om te horen! Ben je ergens niet tevreden over? Ook dan is het voor ons belangrijk om dat te weten, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Meewerken aan de enquête kost maar een paar minuten, kan anoniem en is geheel vrijwillig. Wij stellen het erg op prijs als je jouw mening wilt geven, alvast hartelijk dank!